IIUM RADIA ROSSE

Mawar-Haruman semerbak bak kasturi menggambarkan akhlak yang cantik,bentuk yang unik dan luar biasa menggambarkan perwatakannya yang sopan,duri-duri yang menyelaputi batang menggambarkan diri tidak mudah disentuh oleh ajnabi melainkan suaminya dan warna yang terang menggambarkan keberanian.Selalunya ditujukan kepada gadis sunti yang sentiasa menjaga maruahnya.:)

Jumaat, 19 Oktober 2012

Sahabat sejatiku sampai mati

Assalamualaikum pembaca blog...
Pasti masing-masing ada sahabat sejati bukan?Namun,tidak semua boleh memiliki sahabat sejati kerana sahabat sejati sukar didapati.

Alhamdulillah saya sudah jumpa sahabat sejati yang saya cari-cari selama ini...Dulu saya selalu mencari-cari sahabat sejati dalam hidup ini sedangkan sahabat sejati itu sendiri ada di samping saya.hehehehe..Dia baik sangat-sangat.Dia sentiasa memahami saya,Dia tempat saya meluahkan perasaaan,Dia selalu memberi semangat ketika saya lemah,Dia tak pernah menyakiti saya,tetapi saya pernah menyakiti Dia.Walaupun begitu Dia tetap tidak berdendam dengan saya.Bahkan Dia bertambah sayang dengan saya.



Terima kasih Ya ALLAH kerana Engkau mengurniakan sahabat sejati seperti Dia yang tiada gantinya.Setelah Engkau mengurniakan Dia dalam hidupku,memang takkan pernah ada gantinya.Kalau ada takkan pernah sama dengan Dia..Betul kata Kak Farah..Kak Farah pernah cakap bahawa permata bayak,tapi setelah jumpa permata yang paling berharga..takkan pernah sama dengan lain walaupun ada yang lebih cantik..
Dia ialah seorang yang saya gelarkan MAMAK..Mak,terima kasih kerana sudi menjadikan saya sahabat mamak walaupun saya pernah TER terhadap mamak...Minta maaf mak..semoga ALLAH sentiasa memurahkan rezeki mamak,dijauhkan dari segala bala bencana,dan dipanjangkan umur..AAMIIN..:')


1 ulasan:

  1. betul tak ibu lah sahabat paling sejati kat dunia ni kan,, dialah ibu dialah sahabat ^_^

    BalasPadam