IIUM RADIA ROSSE

Mawar-Haruman semerbak bak kasturi menggambarkan akhlak yang cantik,bentuk yang unik dan luar biasa menggambarkan perwatakannya yang sopan,duri-duri yang menyelaputi batang menggambarkan diri tidak mudah disentuh oleh ajnabi melainkan suaminya dan warna yang terang menggambarkan keberanian.Selalunya ditujukan kepada gadis sunti yang sentiasa menjaga maruahnya.:)

Khamis, 4 Oktober 2012

pemberian daripada yg istimewa

Assalamualaikum pembaca blog pada hari ini,saya ingin menunjukkan satu gambar pemberian daripada seseorang yang saya gelarkan Kak Farah.Pemberian ini saya akan kenang sampai bila-bila walaupun saya tak ada gambar Kak Farah.Kak farah tahu warna kegemaran saya berdasarkan pemerhatian Kak Farah majoriti barang-barang Radia yang berwarna merah..:) Pertama kali Kak Farah mengambil berat tentang saya,telah saya sematkan wajah Kak Farah di dalam kalbu,Begitu juga dengan orang lain yang pernah bersama saya..Terima kasih semua.
cincin permata merah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan