IIUM RADIA ROSSE

Mawar-Haruman semerbak bak kasturi menggambarkan akhlak yang cantik,bentuk yang unik dan luar biasa menggambarkan perwatakannya yang sopan,duri-duri yang menyelaputi batang menggambarkan diri tidak mudah disentuh oleh ajnabi melainkan suaminya dan warna yang terang menggambarkan keberanian.Selalunya ditujukan kepada gadis sunti yang sentiasa menjaga maruahnya.:)

Khamis, 4 Oktober 2012

Insan yang istimewa

Assalamualaikum pembaca blogku...
saya ingin berkongsi sesuatuBetapa bersyukur saya kepada Ilahi kerana telah dipertemukan dengan insan yang istimewa iaitu Kak Farah,Kak Najibah,Kak Iffah,dan lain-lain yang mengenali saya di sana.Terima kasih kerana menghargai saya sebagai sahabat sepanjang berada di sana.Dengan ini,saya akan sentiasa mendoakan kejayaan kamu di sana

Banyak perkara yang telah saya pelajari sepanjang berada di sana.Saya belajar hidup berdikari,belajar mendisiplinkan dan belajar mengurus masa dengan bijak.Hal ini pun semua dengan izin Allah yang juga telah memudahkan urusan saya.Alhamdulillah.

Oke la sahabatku semua,jaga diri baik-baik..Assalamualaikum

Tiada ulasan:

Catat Ulasan